Rintihan Seorang Lelaki Yang Bernama S.U.A.M.I Tangan diangkat dan dirapatkan :::::: ” Ya Tuhan, engkau berikanlah kepada diriku kekuatan untuk memimpin isteri dan anak-anakku, untuk sampai ke syurgaMu. Ya Tuhan, jangan Engkau biarkan aku terus menzalimi diriku dan keluarga. Kau jadikanlah aku seorang suami dan ayah yang baik pada isteri dan anakku. Kau jadikanlah juga isteriku sebagai seorang isteri yg solehah..yang mampu menjadi penyejuk hatiku, yang akan mendamaikan jiwaku. Kau berikanlah dia kekuatan untuk terus dan menerus menjaga anak-anakku. untuk mendidik mereka menjadi anak yg soleh. Kau berikanlah dia ketabahan dan kecekalan dalam mengharungi perjalanan rumahtangga bersamaku. “

UNTUK TEMPAHAN SILA LAYARI

Friday, December 26, 2008

HARI KEDUA DI LANGKAWI

Masuk hari kedua,,,,malam tadi jam 3am..asben demam...terkejut gak jam 3am dia menggeletar badan.....terus kasi ubat demam...pastu sarungkan baju tebal dan selimut .....nak baring dia cakap nafas sesak pula...risau aku dibuatnya...dah lah mak dah ayah tidur kat kolam sana... so tinggal kami bertiga je kat umah.....alhamdulillah pagi tadi panas dah kurang.......

Lepas mandi saya dan asben ke kolam ikan....beli sedikit juadah bfast ke sana....lepas bfast kat kolam ikan....tengok ayah ku menjala udang kat laut luar tepi kolam....picnya ada tapi tak sempat nak upload lagi ....lepas menjala udang... ayah ku menangkap udang geragau pula... dapat lah sebeg plastik... petang nie buat pulut udang..........aduh sedapnya.....pulut udang tanpa kelapa parut,,,,,.

Petang nie dok umah je....sementara menunggu diorang balik solat jumaat sempatlah on internet jap sambil mencuci pakaian....

2 comments:

lyn said...

salam kak lisha

oooo terngah cuti2 malaysia erk kat langkawi. best nyer. cite pasal demam ni kan, kat kedah ramai dah kena chikugungya, so kalau rasa sakit/lemah sendi2 tu kena gi klinik tau. so slmt bercuti

izan said...

hai fahlyn..........

alhamdulillah dah ok dah demam asben.....minum ais kot petang semalam