Rintihan Seorang Lelaki Yang Bernama S.U.A.M.I Tangan diangkat dan dirapatkan :::::: ” Ya Tuhan, engkau berikanlah kepada diriku kekuatan untuk memimpin isteri dan anak-anakku, untuk sampai ke syurgaMu. Ya Tuhan, jangan Engkau biarkan aku terus menzalimi diriku dan keluarga. Kau jadikanlah aku seorang suami dan ayah yang baik pada isteri dan anakku. Kau jadikanlah juga isteriku sebagai seorang isteri yg solehah..yang mampu menjadi penyejuk hatiku, yang akan mendamaikan jiwaku. Kau berikanlah dia kekuatan untuk terus dan menerus menjaga anak-anakku. untuk mendidik mereka menjadi anak yg soleh. Kau berikanlah dia ketabahan dan kecekalan dalam mengharungi perjalanan rumahtangga bersamaku. “

UNTUK TEMPAHAN SILA LAYARI

Monday, January 26, 2009

Jalan Jalan Di Jakarta, Dhaka dan Katmandu

Hari nie jalan jalan di Jakarta, Dhaka dan katmandu..........baru lah aku tiba kat Midvalley Megamall.....

Aku dalam train komuter macam Foreigner jer...toleh kiri dan kanan semua orang asing...sampai aku pun malas nak duduk kat kerusi komuter..so berdiri je lah dari Putra ke Midvalley dan Midvalley ke Putra... boleh kira berapa malaysian kat dalam tu...aduhhhh apa boleh buat...Terasa diriku berada di Jakarta, Dhaka dan Katmandu....

Bila turun komuter baru rasa lega.....

2 comments:

Faradilawati said...

Hahahaha... ingatkan akak betul-betul pegi sana...
saye pun kalo g tempat2 yg penuh org2 asing nih mmg fobia sikit nak pegi sorang2

izan said...

hahahahah...........pelik tapi benar