Rintihan Seorang Lelaki Yang Bernama S.U.A.M.I Tangan diangkat dan dirapatkan :::::: ” Ya Tuhan, engkau berikanlah kepada diriku kekuatan untuk memimpin isteri dan anak-anakku, untuk sampai ke syurgaMu. Ya Tuhan, jangan Engkau biarkan aku terus menzalimi diriku dan keluarga. Kau jadikanlah aku seorang suami dan ayah yang baik pada isteri dan anakku. Kau jadikanlah juga isteriku sebagai seorang isteri yg solehah..yang mampu menjadi penyejuk hatiku, yang akan mendamaikan jiwaku. Kau berikanlah dia kekuatan untuk terus dan menerus menjaga anak-anakku. untuk mendidik mereka menjadi anak yg soleh. Kau berikanlah dia ketabahan dan kecekalan dalam mengharungi perjalanan rumahtangga bersamaku. “

UNTUK TEMPAHAN SILA LAYARI

Thursday, February 12, 2009

EMMMMMMMMM masih kurang sihat lagi

entah lah kali nie lama pulak batuk dan demam....maybe diriku banyak dosa .....apapun setiap penyakit yang allah berikan akan membuatkan kita dekat dengan ALLAH

4 comments:

zuwaidah said...

Izan, batuk dan demam tak kebah lagi keeee.....cuba try gi pakar RSAT ke....jgn2 dah ada kotttttt....cuba gi check tengok

theFgirl said...

salam perkenalan..
get well soon :)

U-jin said...

kak izan..enetah ehem2 x....dah pi cek ke...hehe...take care

izan said...

HI semua......kalau ada alhamdulillah.. tapi i rasa...tak kot sebab dah biasa macam nie..

cuma malam je batuk nie bertambah teruk ,maybe sejuk kot,,

anyway thanks pada yang turut bersimpati terhadap saya