Rintihan Seorang Lelaki Yang Bernama S.U.A.M.I Tangan diangkat dan dirapatkan :::::: ” Ya Tuhan, engkau berikanlah kepada diriku kekuatan untuk memimpin isteri dan anak-anakku, untuk sampai ke syurgaMu. Ya Tuhan, jangan Engkau biarkan aku terus menzalimi diriku dan keluarga. Kau jadikanlah aku seorang suami dan ayah yang baik pada isteri dan anakku. Kau jadikanlah juga isteriku sebagai seorang isteri yg solehah..yang mampu menjadi penyejuk hatiku, yang akan mendamaikan jiwaku. Kau berikanlah dia kekuatan untuk terus dan menerus menjaga anak-anakku. untuk mendidik mereka menjadi anak yg soleh. Kau berikanlah dia ketabahan dan kecekalan dalam mengharungi perjalanan rumahtangga bersamaku. “

UNTUK TEMPAHAN SILA LAYARI

Thursday, February 12, 2009

JOM LAYAN TOK CT

NI LAH aktiviti ku kalau dah takde keja....tingat pula nak tengok DVD TOK T masa kat albert Hall London tu.... sampai melayan lagu dia sempat lah aku snap beberapa foto tok tie masa anak dara











5 comments:

zuwaidah said...

tu diaaaaaaaa rajinnya pi snap gambar CT....siap dgn "DATOK K" kat sofa tu hehehehehhehe...jgn marah haaaaaa

tgk blog kak zu yg ada label tag...nama izan ada (nuralisha) hehehehehhe...kena buat homework, nanti kena babab

izan said...

kak zu

yang izan jawab tag tu salah yer

zuwaidah said...

izan, dah betul dah cuma tambah 10 perkara mengenai kak zu pulak hehehehhehehe..so nanti cikgu nak mark betul ke salah hehehhhehhehe

izan said...

hehehe nak jawab apa

zuwaidah said...

heheheheeh jawab je soalan cepumas nih