Rintihan Seorang Lelaki Yang Bernama S.U.A.M.I Tangan diangkat dan dirapatkan :::::: ” Ya Tuhan, engkau berikanlah kepada diriku kekuatan untuk memimpin isteri dan anak-anakku, untuk sampai ke syurgaMu. Ya Tuhan, jangan Engkau biarkan aku terus menzalimi diriku dan keluarga. Kau jadikanlah aku seorang suami dan ayah yang baik pada isteri dan anakku. Kau jadikanlah juga isteriku sebagai seorang isteri yg solehah..yang mampu menjadi penyejuk hatiku, yang akan mendamaikan jiwaku. Kau berikanlah dia kekuatan untuk terus dan menerus menjaga anak-anakku. untuk mendidik mereka menjadi anak yg soleh. Kau berikanlah dia ketabahan dan kecekalan dalam mengharungi perjalanan rumahtangga bersamaku. “

UNTUK TEMPAHAN SILA LAYARI

Wednesday, February 25, 2009

JOM MAKAN MAGGI TOMYAM DENGAN KU

farah......disebabkan terbaca coretan farah semalam kat entry farah tu hari nie akak pun nak ikut jejak langkah farah gak le makan maggi tapi akak suka maggi tomyam dalam bowl tu

Photobucket

Photobucket

3 comments:

mommy otai said...

nk magee jgkkk...
rmh kite dh kehabisan stokk..
waaaaaaaaaaaaaa

MamaFaMi said...

Ma pun suka maggi tomyam... Alah, ini yang buatkan ma pun nak kata...
NAK MAKAN MAGGI LAK... hehehehe...

izan said...

hi mommy otai..........akak ni beli maggi bila asben takde je....kalau ada dia mampus dia marah kan akak ..dia tak bagi makan maggi

hi mamafami...
izan hanya boleh telan maggi tomyam dalam bowl dan mini maggi yang perisa sayur dan asam laksa je.. yang lain masuk tekak kuar balik....huhuhh....jom arrrrrr mama makan maggi