Rintihan Seorang Lelaki Yang Bernama S.U.A.M.I Tangan diangkat dan dirapatkan :::::: ” Ya Tuhan, engkau berikanlah kepada diriku kekuatan untuk memimpin isteri dan anak-anakku, untuk sampai ke syurgaMu. Ya Tuhan, jangan Engkau biarkan aku terus menzalimi diriku dan keluarga. Kau jadikanlah aku seorang suami dan ayah yang baik pada isteri dan anakku. Kau jadikanlah juga isteriku sebagai seorang isteri yg solehah..yang mampu menjadi penyejuk hatiku, yang akan mendamaikan jiwaku. Kau berikanlah dia kekuatan untuk terus dan menerus menjaga anak-anakku. untuk mendidik mereka menjadi anak yg soleh. Kau berikanlah dia ketabahan dan kecekalan dalam mengharungi perjalanan rumahtangga bersamaku. “

UNTUK TEMPAHAN SILA LAYARI

Friday, April 10, 2009

TAK SABAR NAK BALIK LANGKAWI

dah hampir 4 bulan tak pulang ke kampung halaman....dah rindu ngan mak ayah dan sorang brother ku yang nakal tu....

ok angah jemput kak zan kat airport langkawi jam 11pm tau....beg pakaian ada 2 beg aja... muatlah angah bawa keta angah tu....

2 comments:

zuwaidah said...

huwaaaaaaaaaaaaaaa nak balik kampung jugak, dah 3 bulan tak balikkkkkkkk

izan said...

yer kak zu.. dah lama saya pun takbalik sana..biasanya 2 bulansekali saya dah baliklangkawi ..ni asben terlampau bz....itu pun takut gak kena balik sini cepat