Rintihan Seorang Lelaki Yang Bernama S.U.A.M.I Tangan diangkat dan dirapatkan :::::: ” Ya Tuhan, engkau berikanlah kepada diriku kekuatan untuk memimpin isteri dan anak-anakku, untuk sampai ke syurgaMu. Ya Tuhan, jangan Engkau biarkan aku terus menzalimi diriku dan keluarga. Kau jadikanlah aku seorang suami dan ayah yang baik pada isteri dan anakku. Kau jadikanlah juga isteriku sebagai seorang isteri yg solehah..yang mampu menjadi penyejuk hatiku, yang akan mendamaikan jiwaku. Kau berikanlah dia kekuatan untuk terus dan menerus menjaga anak-anakku. untuk mendidik mereka menjadi anak yg soleh. Kau berikanlah dia ketabahan dan kecekalan dalam mengharungi perjalanan rumahtangga bersamaku. “

UNTUK TEMPAHAN SILA LAYARI

Sunday, June 7, 2009

BERGOSSIP JAP...jom habaq mai saper tu

saper tengok melodi tadi.....yang last skali tu michelle kejar dato mana ek yang tak nak bagi komen tu...kess apa lak...aku termiss le melodi today....tiba tiba aku tengok adegan kejar mengejar je,....

4 comments:

White_Rose said...

Salam Kak Izan..Tak nampak muka la Dato terhangat tu..Dato tu skandal ngan plakon Haleeda tu..Janda Azman Adnan..Dgr citer kat melodi tu Haleeda mintak dato tu lepaskan dia stlah 12 tahun jadi Ppuan simpanan..tapi dato tu tak mau..

izan said...

....salam rose..thanks tolong jawab my gossip tu...heheheh haleeda ni masa tengah kawin pun mesti dah jadi pompuan simpanan dato tu...sebab tu lah kurus kering kena layan 1 lelaki dan 1 jantan

Anonymous said...

Wallahualam...Mintak jauhkan bende2 mcm tu..kesian kat anak dia la..sure malu mak dia masuk TV n kluar citer pasal tu..kat skolah sure kena kutuk..rasanya la kot kak izan..kalau ikutkan..sidia ni belum lama bercerai ngan x hubby dia..so skanda; n dia ni ngan dato tu dah 12 tahun..maknanya dia jadi ppuan simpanan dato ni smasa dia ada suami lagi la ye..nauzbillah

sheila said...

hahaha...
gosip ye kak..
sy x tgk lak melodi ni..skrg ni cam malaslah nak tgk melodi..ntah hapa hapa ntah..nak nak michelle tu..dia ngan zubir dok serumah mmg sesuailah