Rintihan Seorang Lelaki Yang Bernama S.U.A.M.I Tangan diangkat dan dirapatkan :::::: ” Ya Tuhan, engkau berikanlah kepada diriku kekuatan untuk memimpin isteri dan anak-anakku, untuk sampai ke syurgaMu. Ya Tuhan, jangan Engkau biarkan aku terus menzalimi diriku dan keluarga. Kau jadikanlah aku seorang suami dan ayah yang baik pada isteri dan anakku. Kau jadikanlah juga isteriku sebagai seorang isteri yg solehah..yang mampu menjadi penyejuk hatiku, yang akan mendamaikan jiwaku. Kau berikanlah dia kekuatan untuk terus dan menerus menjaga anak-anakku. untuk mendidik mereka menjadi anak yg soleh. Kau berikanlah dia ketabahan dan kecekalan dalam mengharungi perjalanan rumahtangga bersamaku. “

UNTUK TEMPAHAN SILA LAYARI

Sunday, June 7, 2009

CANDID.....dah tak tau nak buat apa









3 comments:

sheila said...

ni mmg dah xde keje..
senget benget pala sy nak tgk..

rasa cam nak landing je kat atas kapet putis tu...sedapnyeeeeeee..lembut2 tu

Ms AiReEn MoHd said...

CHANTEK NYER UMAH AKAK NEH..MALU LAK NAK BAWAK DTGUMAH ERYN YG SERBA KEKURANGAN NEH...PINJAM TV JAP..UMAH KITE TV LEBEH KECIK DR MATENYER..KEHKEH

izan said...

to sheila..

memang takde keja la tu...guling guling kat karpet pastu saja je candid...kapet putih tu ....anak buah kalau datng mesti guling guling kat situ

to airen....
tu umah kerajaan la....akak menumpang je....mana ada cantik....