Rintihan Seorang Lelaki Yang Bernama S.U.A.M.I Tangan diangkat dan dirapatkan :::::: ” Ya Tuhan, engkau berikanlah kepada diriku kekuatan untuk memimpin isteri dan anak-anakku, untuk sampai ke syurgaMu. Ya Tuhan, jangan Engkau biarkan aku terus menzalimi diriku dan keluarga. Kau jadikanlah aku seorang suami dan ayah yang baik pada isteri dan anakku. Kau jadikanlah juga isteriku sebagai seorang isteri yg solehah..yang mampu menjadi penyejuk hatiku, yang akan mendamaikan jiwaku. Kau berikanlah dia kekuatan untuk terus dan menerus menjaga anak-anakku. untuk mendidik mereka menjadi anak yg soleh. Kau berikanlah dia ketabahan dan kecekalan dalam mengharungi perjalanan rumahtangga bersamaku. “

UNTUK TEMPAHAN SILA LAYARI

Wednesday, June 17, 2009

KUTU NORITAKE....SIGNATURE PLATINUM ..made in sri langka

RM750.00 (5 KALI BAYARAN)

kalau ada yang berminat boleh email kepada saya armia_alisha@yahoo.com atau hubungi saya di talian 0139807081






KUTU AKAN BERMULA SEKIRANYA SET TELAH PENUH (TERHAD KEPADA 10 SET SAHAJA)

KEPADA KAWAN KAWAN YANG MENYERTAI KUTU INI SILA KEMUKAKAN KEPADA SAYA MELALUI EMAIL armia_alisha@yahoo.com BAGI MAKLUMAT BERIKUT:

1. Nama Penuh :
2. No. Kad Pengenalan :
3. No. Telefon :
4. Alamat lengkap Tempat Tinggal.

SEMUA MAKLUMAT DI ATAS DIPERLUKAN UNTUK REKOD DI DALAM SISTEM.
KERJASAMA PUAN PUAN AMAT LAH DIHARGAI DAN DIUCAPKAN TERIMA KASIH.

BAYARAN PERTAMA KUTU BERMULA SEKIRANYA SET TELAH PENUH. SET KUTU AKAN DIBERIKAN KEPADA PUAN PUAN SETELAH SELESAI 5 KALI BAYARAN DIBUAT.
BAYARAN BAGI SETIAP BULAN ADALAH SEBANYAK RM150.00.
BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT KE DALAM AKAUN MBB : 102072041853 (Halizan Binti Awang Kechik). SILA MAKLUMKAN KEPADA SAYA SETELAH BAYARAN DIBUAT.
SET TERSEBUT HENDAKLAH DIAMBIL SENDIRI DI RUMAH SAYA (alamat lengkap saya akan maklumkan melalui SMS)


SESIAPA YANG BERMINAT UNTUK MENYERTAI KUTU DI ATAS BOLEH MAKLUMKAN KEPADA SAYA SECEPAT MUNGKIN.

AHLI KUTU TYANG BERMINAT (sila emailkan maklumat lengkap kepada saya )

1. zida
2. syahila aris
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

TERHAD KEPADA 10 SET SAHAJA . SILA SMS KE 013 9807081.

No comments: