Rintihan Seorang Lelaki Yang Bernama S.U.A.M.I Tangan diangkat dan dirapatkan :::::: ” Ya Tuhan, engkau berikanlah kepada diriku kekuatan untuk memimpin isteri dan anak-anakku, untuk sampai ke syurgaMu. Ya Tuhan, jangan Engkau biarkan aku terus menzalimi diriku dan keluarga. Kau jadikanlah aku seorang suami dan ayah yang baik pada isteri dan anakku. Kau jadikanlah juga isteriku sebagai seorang isteri yg solehah..yang mampu menjadi penyejuk hatiku, yang akan mendamaikan jiwaku. Kau berikanlah dia kekuatan untuk terus dan menerus menjaga anak-anakku. untuk mendidik mereka menjadi anak yg soleh. Kau berikanlah dia ketabahan dan kecekalan dalam mengharungi perjalanan rumahtangga bersamaku. “

UNTUK TEMPAHAN SILA LAYARI

Monday, June 22, 2009

MEE BANDUNG JALAN JONED, MUAR

AKTIVITI WAJIB BILA BALIK MUAR

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

4 comments:

R LEeN said...

sedap ke kat jalan joned nye mee bandung?
erm duk muo tp jarang g mkn mee bndung kat luo....
sebab sendiri masak lagi original...
yang kat kedai tuh semuanye letak kacang tanah nk wat pekat....tak pun tepung jagung.....x original langsung!!!

izan said...

memang sedap...kami pun cerewet gak pasal makan ni..kalau kedai tak sedap sekali je masuk pastu jangan harap le nak pi makan lagi

R LEeN said...

kat mana kdy tuh?

izan said...

kedai depan asrama sek tinggi tu...kedai tu buka malam aja,,,tapi siang dia ada jual santan