Rintihan Seorang Lelaki Yang Bernama S.U.A.M.I Tangan diangkat dan dirapatkan :::::: ” Ya Tuhan, engkau berikanlah kepada diriku kekuatan untuk memimpin isteri dan anak-anakku, untuk sampai ke syurgaMu. Ya Tuhan, jangan Engkau biarkan aku terus menzalimi diriku dan keluarga. Kau jadikanlah aku seorang suami dan ayah yang baik pada isteri dan anakku. Kau jadikanlah juga isteriku sebagai seorang isteri yg solehah..yang mampu menjadi penyejuk hatiku, yang akan mendamaikan jiwaku. Kau berikanlah dia kekuatan untuk terus dan menerus menjaga anak-anakku. untuk mendidik mereka menjadi anak yg soleh. Kau berikanlah dia ketabahan dan kecekalan dalam mengharungi perjalanan rumahtangga bersamaku. “

UNTUK TEMPAHAN SILA LAYARI

Saturday, November 14, 2009

TINGGAL KENANGAN.. 702 Putra medical center , Alor Setar

MALAM selepas arwah ibu pergi.. kami masih bermalam di wad lagi... untuk mengemas barang barang kami yang agak banyak tu... yer le 3 bulan lebih kami diwad menemani arwah ibu...




esoknya my cousin normala datang bersama keluarga dari Bandar Baru Bangi... walau pun tak sempat jumpa arwah ibu tapi mereka sempat menziarahi pusara arwah di Masjid Tambak Bunga , Jalan Kuala Kedah (berhadapan dengan bangunan RTM)
terima kasih MALA,,,bergegas datang petang arwah MAK TUA pergi..




izanman

2 comments:

Mala said...

no problem my dear cousin..hanya sekadar moral support utk K.Zan sekeluarga termasuk my daddy & Tok dan doa yg berterusan utk arwah MakTua..walaupun semua dah tinggal kenangan tapi tetap dlm ingatan..take care & see U in Langkawi raya haji nie..

izan said...

insya allah..jumpa raya haji...raya haji tanpa suami tersayang....

kami fly balik ke kl bersama abang chik gak on 30 dis...05 jan mr ray dah fly balik sudan jam 2.30am...

jangan lupa nak pi tengok keta kat sunday sales tu.. yer