Rintihan Seorang Lelaki Yang Bernama S.U.A.M.I Tangan diangkat dan dirapatkan :::::: ” Ya Tuhan, engkau berikanlah kepada diriku kekuatan untuk memimpin isteri dan anak-anakku, untuk sampai ke syurgaMu. Ya Tuhan, jangan Engkau biarkan aku terus menzalimi diriku dan keluarga. Kau jadikanlah aku seorang suami dan ayah yang baik pada isteri dan anakku. Kau jadikanlah juga isteriku sebagai seorang isteri yg solehah..yang mampu menjadi penyejuk hatiku, yang akan mendamaikan jiwaku. Kau berikanlah dia kekuatan untuk terus dan menerus menjaga anak-anakku. untuk mendidik mereka menjadi anak yg soleh. Kau berikanlah dia ketabahan dan kecekalan dalam mengharungi perjalanan rumahtangga bersamaku. “

UNTUK TEMPAHAN SILA LAYARI

Thursday, December 3, 2009

CANTIK DI MATA KU .....close up aku today



























izanmanCLOSE

4 comments:

zuwaidah said...

bila tengok semua ini, terkenang kampung halaman, yaaaa...langkawi masih lagi terpelihara keindahan alam semulajadinya walaupun pembangunan pesat membangun. Bila mata melihat ketenangan air di laut (laut ke tasik) hati rasa sayu pulak. entah mengapa

izan said...

kenapa tu kak zu.. tapi dah banyak bukit gondol dah..

zuwaidah said...

entah lah izan, bila tengok laut yang luas terasa sayu tak tahu kenapa. kak zu suka langkawi yang dulu....hijau lagi masih slow lagi pembangunannya. mcm yg izan ambil gambar tu...suka sangat...kat sini mana leh tengok dah kan

izan said...

betoi tu kak... zu.. time akak keja pelangi dulu... my fren kenal akak.. hehehehe