Rintihan Seorang Lelaki Yang Bernama S.U.A.M.I Tangan diangkat dan dirapatkan :::::: ” Ya Tuhan, engkau berikanlah kepada diriku kekuatan untuk memimpin isteri dan anak-anakku, untuk sampai ke syurgaMu. Ya Tuhan, jangan Engkau biarkan aku terus menzalimi diriku dan keluarga. Kau jadikanlah aku seorang suami dan ayah yang baik pada isteri dan anakku. Kau jadikanlah juga isteriku sebagai seorang isteri yg solehah..yang mampu menjadi penyejuk hatiku, yang akan mendamaikan jiwaku. Kau berikanlah dia kekuatan untuk terus dan menerus menjaga anak-anakku. untuk mendidik mereka menjadi anak yg soleh. Kau berikanlah dia ketabahan dan kecekalan dalam mengharungi perjalanan rumahtangga bersamaku. “

UNTUK TEMPAHAN SILA LAYARI

Tuesday, July 13, 2010

BOB YANG MANJA



BOB ,,, lena atas tuala KU...mesti dia amat merindui ku

BOB demam ... selimut ngan tuala LEMBAB

sarung bantal pun jadi  mainan BOB

aksi BOB kalau tidur.. tak sedar sebelah kaki dah terjuntai...
BOB ... adalah si manja yang bijak (mek BOB)...sebelum aku balik ke shah alam sempat aku bawa BOB ke klinik... untuk check up kesihatan BOB.. alhamdulillah BOB sihat.. cuma berat badan BOB agak berlebihan....Berat BOB adalah 5.5kg... BOB ni adalah lazy cat..... asyik nak tidur je.. bilik aku kat sana ...secara rasmi nya dah jadi bilik BOB... ikut suka je bila BOB nak lepak kat bilik... siang hari BOB memang menghabiskan masanya kat my ROOM....

izanman

1 comment:

izan said...

comeinya anak bulu ku...miss u BOB