Rintihan Seorang Lelaki Yang Bernama S.U.A.M.I Tangan diangkat dan dirapatkan :::::: ” Ya Tuhan, engkau berikanlah kepada diriku kekuatan untuk memimpin isteri dan anak-anakku, untuk sampai ke syurgaMu. Ya Tuhan, jangan Engkau biarkan aku terus menzalimi diriku dan keluarga. Kau jadikanlah aku seorang suami dan ayah yang baik pada isteri dan anakku. Kau jadikanlah juga isteriku sebagai seorang isteri yg solehah..yang mampu menjadi penyejuk hatiku, yang akan mendamaikan jiwaku. Kau berikanlah dia kekuatan untuk terus dan menerus menjaga anak-anakku. untuk mendidik mereka menjadi anak yg soleh. Kau berikanlah dia ketabahan dan kecekalan dalam mengharungi perjalanan rumahtangga bersamaku. “

UNTUK TEMPAHAN SILA LAYARI

Monday, June 20, 2011

JOM HILANGKAN stress anda dengan aquarium ku..........























4 comments:

sayangsayangibu said...

rasa nak picit2 ikan tu comel

memang hilang tekanan bila kita tengok pemandangan yg cantik2 mcm tu

sayangsayangibu said...

izan baru sya teringgat, lepas tengok gambar ni lah yg tido malam tu mimpi masuk dalam kolam yg banyak ikan nih
hahahahahhaaa....

Zana~Sweet Rose said...

salam ziarah n kenal.. comelnya ikan2 kat aquarium tu boleh hilangkan stress..

Zana~Sweet Rose said...

salam ziarah n kenal.. comelnya ikan2 kat aquarium tu boleh hilangkan stress..