Rintihan Seorang Lelaki Yang Bernama S.U.A.M.I Tangan diangkat dan dirapatkan :::::: ” Ya Tuhan, engkau berikanlah kepada diriku kekuatan untuk memimpin isteri dan anak-anakku, untuk sampai ke syurgaMu. Ya Tuhan, jangan Engkau biarkan aku terus menzalimi diriku dan keluarga. Kau jadikanlah aku seorang suami dan ayah yang baik pada isteri dan anakku. Kau jadikanlah juga isteriku sebagai seorang isteri yg solehah..yang mampu menjadi penyejuk hatiku, yang akan mendamaikan jiwaku. Kau berikanlah dia kekuatan untuk terus dan menerus menjaga anak-anakku. untuk mendidik mereka menjadi anak yg soleh. Kau berikanlah dia ketabahan dan kecekalan dalam mengharungi perjalanan rumahtangga bersamaku. “

UNTUK TEMPAHAN SILA LAYARI

Sunday, May 26, 2013

Sungguh SEDAPPPPP.. Sate WARISAN, Jalan MaJidi, Muar Johor...

sungguh sedap satay nya.. makan camtu pun sedap.. 
di buka awal pagi... sekitar jam 8am... kalau lambat .. anda terpaksa lah Q.. untuk mendapat kan meja makan.....

ada juga menu lain .. SOTO .... kurang lah rasa dia.. MEE REBUS.. sebab saya tak suka kuahnya yang manis... LONTONG saya tak cuba.. tapi kawan saya kata sedap... lain kali saya pasti mencuba LONTONG di sini...























1 comment:

DAPUR ITU DUNIA KU said...

dulu kami pernah sampai sini jam 7am.. tapi mereka belum siap sepenuhnya.. so jam 8am tu kira cantik lah...