Rintihan Seorang Lelaki Yang Bernama S.U.A.M.I Tangan diangkat dan dirapatkan :::::: ” Ya Tuhan, engkau berikanlah kepada diriku kekuatan untuk memimpin isteri dan anak-anakku, untuk sampai ke syurgaMu. Ya Tuhan, jangan Engkau biarkan aku terus menzalimi diriku dan keluarga. Kau jadikanlah aku seorang suami dan ayah yang baik pada isteri dan anakku. Kau jadikanlah juga isteriku sebagai seorang isteri yg solehah..yang mampu menjadi penyejuk hatiku, yang akan mendamaikan jiwaku. Kau berikanlah dia kekuatan untuk terus dan menerus menjaga anak-anakku. untuk mendidik mereka menjadi anak yg soleh. Kau berikanlah dia ketabahan dan kecekalan dalam mengharungi perjalanan rumahtangga bersamaku. “

UNTUK TEMPAHAN SILA LAYARI

Wednesday, February 11, 2009

SATAY PERUT .... tingin lak nak makan

emmmmmm tiba tiba teringin nak makan satay perut....hari tu asben cakap kalau jagi balik muar last week dia nak bawa pi makan satay perut kat muar....tapi sebab tak jadi balik coz aku demam so cancel lah gamak... apapun aku dah minta tolong jiran sebelah belikan perut yang siap cuci tu kat pasar semalam.....perut dah rebus.....ingat nak buat kerabu perut lembu dan separuh nak buat satay..

ya allah seumur hidup belum penah lagi masak perut lembu nie... 1st time nak buat macam macam.. so cari lah resepi ...kena rebus dulu yer...

semalam rebus yang nak buat kerabu perut tu aja... rupanya nak buat satay pun kena rebus dulu yer perut lembu...aku punya lah tak tahu... malas pun ada nak pi turun bawah nie...

releksssssssss jap ...nanti sambung rebus kalau rajin

No comments: